flashback

godmorgon på er! nu ska jag försöka minnas lite, kommer typ inte ihåg någonting, fast de va igår, har liteproblem med minnet, och de är inte lätt! de börja med att vi skulle rida ut, vi skulle rida havresvängen. jag linnea och frida, jag på fabbe såklart, bella och linnea, och frida o sabina.. adet gick väl bra till en början.. vi tog lite småvägar, sen skulle vi hoppa över diket på åkern, han slängde med huvet, upp med rumpan och lite såntdär. sen gick det väl bra tills vi kom till alla diken i skogen! HAPPY HORSE! först så va det vanliga diket översvämmat så vi gick en bit bort på diket, där de va lättare å komma över.. VÄrldens sprutt får fabbe över diket! han typ sparkar bakut i hoppet, sen slänger han med huvet o ch bockar, och vips så sitter jag mitt på halsen, sitter där ett tag.. men tro de eller ej! jag hamnade i sadeln igen! sen var jag ju tvungen o kissa... haha och så hoppar jag av, tar med mej fabbe en bit bort. sen helt plötsligt så kommer frida o sabina galopperande genom skoge, fabbe blir livrädd, men som tur va så hade jag inte satt mej än >.< efter det skötte han sig faktiskt!! det finns säkert fler saker att berätta , men har som sagt minnes luckor, jobbit, men lever med det , det man inte vet det lider man inte av ;) nu ska jag göra mej iordning för att gå till linnea, sen vidare till bussen! ska bara longera idag! ses /MAdde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0