jag faller hejdlöst när du ler mot mig

på väldigt dåligt humör, matchen gick verkligen dåligt för mig. men bara att ta nya tag till DM i helgen!

ett tag tänkte jag nästan slänga klubban i väggen och stoppa huvudet under vattenkranen. bara skölja av mig allt dåligt, allt negativt, alla tankar. men det är bara att hålla käften och fortsätta kämpa, alla dagar kan ju inte vara dom bästa... hoppas verkligen att det släpper till helgen!

men matchen sluta 3-1 till oss, och det va en hård match. man blir ju alltid glad när man vinner förstås;)
och laget är ju det bästa♥


gammal bild.


nu ska jag skriva lite tyska om jag orkar... kanske struntar i det och går och lägger mig.



I will always love you♥






//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0