min största svaghet inom ridningen

Min största svaghet inom ridningen är att jag är otroligt feg!


Asså, jag är ganska modig ochsådär, jag är inte lxm rädd för att ramla av och göra mej illa, utan för om hästen gör sig illa. Visst ska man vara försiktig, men jag är överförsiktig. Iofs så är det ju bra, men jag missar så möe roliga saker pga det! Venne vad jag ska skriva , det är ganska kortfattat.. Och så är jag jätte dålig på att skriva långt..



Typ , jag är ju som sagt inte rädd för att ramla av i full galopp , men då är rädslan att tex tyglarna åker höver huvudet på hästen så att hästen trampar i tygeln och blir rykt i munnen och typ får as ont :3




/MAdde





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0