Presentation!

Eftersom vi tänkt att smått börja om lite här på bloggen så skulle alla göra varsin presentation kom vi fram till, så här kommer min!

Hej! Jag heter Frida Maritha Danielsson och bor på platsen Estabo i Åsbro. Jag är tretton år men fyller fjorton tredje februari, alltså om 3 veckor och tre dagar! Jag går i en en skola i Askersund som kallas " sjöängen " och är inne på mitt andra år där, 7c. Min Familj består av sex stycken personer. Mamma maritha , Pappa Nisse , lillsyrran Evelina och två söta katter, Tusse och Bamse.

På min fritid har jag ganska fullt upp spelar fotboll i Halsbergs bk , och innebandy i Åsbro Magic, två superlag♥ men jag suger på fotboll måste jag bara säga..
Åsbro har jag väl spelat i runt 3/4 år kanske? Leder iallafall båda serierna & så är vi i dm! ganska grymt alltså


bild från när vi bann dm förra året.

Sen kommer vi till den största fritiden, hästar. Rider i skyllberg på esperud gård , som ligger en liten bit ifrån riksväg 50. Ett helt underbart ställen med fantastiska hästar, superfin natur och genomsnälla människor!
Och där står även min sköthäst mixer ♥ En D-ponny med ca 1.44 i mankhöjd och fläckig. Vet inte vad han är för ras eller har för färg men det spelar ingen roll.
Jag började ha honom i mitten på juli och den 14:e januari har det vart vi i ett halvt år!




Innan jag började med Mixer red jag Millan eller Darmilla som hon egentligen heter, men kan ta mer om henne i ett eget inlägg är en lång historia även fast det bara var vi i ca tre månader..

Annars har jag ridit på ridskola i närmare 5/6 år ! Gick i lindhult en termin innan jag sedan bytte till långstorp , där den mesta an min " hästtid " har spenderats , som ni förstår så hinner man ganska mycket på 5 år så tar det i ett eget inlägg det med så småning om  

Det är väl det som jag kommer på nu såhär på rak arm som kan vara kul eller rättare sagt bra att vet om mig , om ni har frågor eller något annat intressant att säga når ni mig på [email protected] Eller våran gemensamma [email protected] !

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0