sådär,

Nu har jag duschat och tänkte jag kunde berätta om stalldagen.

Kom dit runt kvart i ett / ett och tog in lillkillen. Gjorde i ordning o.s.v innan jag red ut. Vet inte varför Madde inte följde med men blev bara så, så hon gick bredvid istället. Red vanliga rundan. Bort till stora vägen och sen skilett vägen tillbaka! Det gick super fast det var så halt! Han var även coollugn när det kom en cross bakom oss som brumma som tusan. Men den fick vända igen så den slapp vi ganska snabbt ;)

Tänk igentligen vad fort han har lärt sig att rida ut! Hur många unghästar hade inte stuckit när den där crossen kom i full fart? Det är liksom andra gången som han går ute i skogen själv utan att någon leder honom i grimskaft.



Efter att han fått lite mat detvillsäga havre och morötter , samt blivit utsläppt hämtade jag Millan och Cindy.
Båda vart jätte glada♥ Dom vart båda två borstade , och fick såklart lite gott. Men ingen var särskillt skitig bara fluffiga! blev väl så nu när det POFF vart 4 minusgrader.. Men det var väl ganska skönt.



 supermysig dag i stallet måste jag säga, tog så vi hann med 23 över 4 bussen hem.

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0