Stallet idag!

Uteritter här för fulla muggar! Och gissa vilken våg? HAVRE , ovanligt va!?! Haha men red den lite annorlunda :)

Kom till stallet runt 11 efter att vi missat bussjäkeln. Kul att man står typ tjugo meter ifrån busshållsplatsen när man ser bussen åka förbi.. Men pappa skjutsa oss istället , och det funka ju det med ;)

Iallafall fixades lite i stallet innan jag hämta lilla tjockisen♥ i hagen. Gud vad synd det var att jag inte hade kameran med mig! Superfint väder ! Och det var ju inge fel att rida ut i säger jag ju bara.

Trava fram lite i en backe och sen testa vi faktiskt lite galopp i en backe lite längre bort. Det gick super ! frusta jätte mycket efteråt också. Efter det kommer ju lite små diken och han var taggad som skrutt efter galoppen, haha. Han börja även galopper i en annan backe på vägen hem och då försökte han även bocka!!  Haha min lilla misslyckade kille failade totalt, men kul att se att pojken har en lite busig sida också

Väl tillbaka i stallet fick han lite morötter , och sen fyllde jag och linnea på vatten åt lite hästar.




/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0