superkul match!

hejsan! Hemma från en jätterolig match mot sköllerska, förlora dock men vad gör det när man gör det med det bästa laget som finns? Men jag kan inte säga att vi inte var långt ifrån , jag gjorde ett mål och 2 stolpar... sen hade jag även världens chans med bäckhen, men det gick inte så bra. Jag tyckte iallafall att vi förtjäna lika så som vi spela sista tio minuterna, helt grymt.

Nu blir det snart mat och sen vidare till stallet skulle jag tro , kulit! Idag blir det nog uteritt iallafall!


Bild från första gången jag skulle rida ut med sällskap utan ledare.

// Frida

Kommentarer
Postat av: Ebba M

Sötisar! :D

2012-01-14 @ 15:30:42
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0