Svar på kommentar!

hello, tänkte svara på en kommentar i ett inlägg ! :)



Postat av: melinda

Skolan är rolig! Vad vill du jobba med?

2012-01-10 @ 13:45:49
URL: http://melindaelize.blogg.se/



Svar: Nej det tycker jag verkligen inte, haha men det låter ju bra att du gillar skolan! :) Än sålänge har jag inte funderat så mkt på vad jag vill bli när jag blir stor, men något som jag kan tänka mej är ju att jobba på en salong! riktigt kul skulle de vara, och att höra allas "historier", tänk er att ni klipper någon medans dom berättar om något spännande! Ja, de skulle vara riktigt kul! Men absolut roligast är nog att jobba med hästar!

Hoppas du blev nöjd med svaret! :)♥


//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0