Trött..

Hejsan , hemma från en rolig men lite trög träning.
Måste bara börja med att säga att jag lyckas med allt , och inte på ett bra sett. Men dom senaste dagarna har jag vart hemsk!

Glömde kvar mina vanliga skor i Åsbrohallen, check √ ( men hitta dom som tur idag )
• Tappade min kära Iphone 6 ggr på lägret om inte mer , check √
• Glömde springkläder till träningen idag , check √
• Tappade bort min skåpnyckel , check √ ( men som tur var hittade jag den nu! )
• Tappade min hundra lapp idag som jag skulle betala en sak för innebandyn -.- CHECK

Fast det det är svårt , så måste jag ändå säga att det är ganska typiskt mig, fattar seriöst inte hur jag lyckas med allt. Har vart sån från födseln faktiskt..

Det där inlägget jag prata om får ni tidsinställt imorn istället , så ni har någe att läsa när jag äntligen är till min älskling igen♥


jag har saknar dej pluttis


Nu ska jag göra mig iordning, skriva klart inlägget tills imorn, kanske göra grönakortläxan och sen SOVA!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0