Uppe med tuppen!

De ni! Inte alla som är kvart över 7 en södag vettu!? Men vad gör man inte för pollen♥♥♥
Dagen kommer nog bli super! fast det är söndag , jag som hatar söndagar, haha.

Snart bär det iallafall av mot stallet för att rida ut en stund på Mixer i sällskap av Linnea och Bella , alltså ska inte Madde(ägarn) vara med , men det går nog bra! spännande. Efter det är det iallafall nordiskurs , och vi skulle ut i skogen om jag inte minns fel, MYSIGT.
Byter om och vid ett åker jag upp till närlunda för att spela match mot askersund.
 Låter som en asnajs dag om du frågar mej!

uppdateringen vet jag inte hur det blir med , men det märker vi.  Ha en bra dag, För det ska jag!


 söötisen!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0