match

hej,
har lite ångest, jag har inte varit i stallet på 2 HELA dagar:( kanske inte kommer dit idag heller, har match i arboga... så det kommer ta den största delen av dagen. och imorgon ska vi fira min bror marcus som precis har fyllt år, men ska försöka åka rätt tidigt till stallet! så jag ska va hemma till 13,00. så om underlaget håller så rider jag kanske ut:)

nu ska jag kanske ställa mig med hårblåsen och försöka få match tröjan att torka...
mamma tänkte inte på att vi hade match idag så hon tvätta det imorse, suuuuck.
och jag är verkligen JÄTTE taggad till DM-finalen nästa helg! :D det här året ska jag vara med! än så länge har det ju gått bra med skadorna, så jag ska se till att inte skada mig det här året, haha! har alltid lyckas med att göra nåt så jag inte kunnat vara med, första året så trilla jag och fick sy i knät, andra året så stukade jag båda fötterna på en match innan, och då gick vi inte vidare. men NU alltså! ingenting får stoppa mig!




bästaste bästa laget!



kanske mobilbloggar lite, vi får se!

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0