Fabbe♥

hejj! har precis duschat, sköönt ;) idag hinner jag inte skriva nge långt inlägg om mej, men det kommer!
min dag ;
jajg vaknade, åt frulle , sen jjag över till Susan (min granne) och tog ett "elva-fika" med Daimglass som vi gjorde i gårkväll :)) Sen dök FridaLinnea upp helt random , så dom ick oxå glass :D sen åkte vi hem till frida och tog farväl, sorgligt, men som tur så kommer ju frida tillbaks:D sen va linnea o jjag hos linnea, vi åt och kolla på en film. sen vid halv fem kom mamma och hämta och körde oss till stallet:) vi prata med madde, sen tog vi in hästarna, fabbe och bella. vi gjorde ordning hästarna oså satt vi upp och red skrittsvängen och sen in på ridbanan. Fabbe är underbar, men han är svår att ställa och komma ut i hörnen i galoppen , men när man rider i volten är han mkt lättare! efter halva tiden böt linnea o jag häst i typ fem min, gud vad bella kändes liten! D_D när vi kom hem åt jag stuvade makaroner och hoppade in i duschen, och nu sitter jag här :D
imorgon ska vi till stallet igen, Moa ska med, linneas syster, för annars måste linnea vara hemma . , och på fredag ska vi nog ta några bommar bara, :)
linnea tog  kort med min mobi på mejj oFabbe, men Fabbe va inte så intresserad xd
haregott , igelkott xdddddd

// Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0