SORRY

Hej , ledsen för USEL bloggning !
Men har helt enkelt inte haft tid.
igår var jag med linnea hela dan , sen fotbollsträning och sen sov vi hos madde.
idag har jag vart med linnea och madde , nu ska jag äta sen kanske det blir stallet , måste dit idag! :(
efter det är det joggning med innebandylaget , och ikväll ska jag bort .
SÅ FULLT UPP!
Men jag ska blogga så fort jag får tid! , hade även tänkt att göra några tidsinstälda inlägg innan jag åker till mallis.
Men vi får se...




Jag saknar dej min vän ♥

// frida

Kommentarer
Postat av: tuva

Nu har jag frågestund på bloggen så om du/ni har nåt som du/ni vill fråga så passa på! :)

2011-08-12 @ 14:09:19
URL: http://tuvaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0