minne#

tjenare drar ett till minne , den här gången tar jag om den lilla söta shettisen som knappt var högre en ca 90 cm som jag red ett tag.
Paulina hette hon.
I början kunde Paulina inte gå på spåret och hade ingen kondis alls.
Jag och linnea fick i "uppdrag" att rida henne + en häst till då (som linnea säkert berättar om senare) satt dom skulle bli bättre.
Haha ibörjan hata båda paulina. men när jag ridit henne ett tag så började jag gilla henne mer & mer.
tiden med dom 2 var underbar!
mysiga uteritter barbacka , vi stanna och fika på ett fält , jag och pauina gick omkull på vintern och vart snögubbar , många mysiga galopper m.m !
Sen hoppa även vi 50cm (av misstag) vilket jag tycker är ganska bra när man är så liten.

haha det dä var inte 50 som ni kanske ser..

red henne lite på lektion på sluten och hoppa 50 cm ( flit) och liksom kunde galopper väldigt mycket .
så både kondis hade hon och så kunde hon gå på spåret .
Även  en backe är uppkallad efter oss ;) " paulina backen " hhehe.
men allt rolit har ett slut och så var det även med det här.. plötsligt fick vi inte rida dom mer..





älskar min lilla paulina♥


linnea får lägga upp resten av bilderna , för på min dator blir dom bara små :(

// f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0