call my name

hejj!
nu har jag precis tagit en låååånnngg dusch, skönt!
jag ska kanske tävla på lördag! :D skapligt taggad! det är bara en pay and jump men det är alltid kul! tävling som tävling! ;)
men det är ju kul att komma ut lite! :)

idag så hoppa jag lite, på en volt, de mesta som var torrt var typ volten ;)
men det gick okej, varken jättebra eller jätedåligt...
får duga helt enkelt!

så här ser veckan ut för mig och bella!

Tisdag: skola, stallet, då rider jag ett lätt dressyrpass. sen träning, plugga.

Onsdag:skola, stallet, kanske hoppar lite mer avanserade hinder.

Torsdag: skola, stallet kanske hinner dit och borsta! träning.

Fredag: skola, stallet, rider ut en sväng och känner henne lite på banan efter. putsa och förbereda för tävling! HELG!

Lördag: stallet tidigt, fixa och dona! sen mot askersund! sen hem och göra ordning i stallet coh med bella!

Söndag: Longering eller mysig barbackatur!



hoppas verkligen det blir så! jag är såååååå himla ´taggad! men jag vill att madde också ska va med!


jag saknar nordisarna!


//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0