sängen lockar..

haloojjs .


gud vad skönt att lägga sejj o läsa snart! jag är kär, jag ÄLSKAR min säng , och att sova i den ;o imörn blire inge stall för mejj, ska iväg med Leo och kastrera honom, lillkillen ♥ efter det ska jag vara med astrid, det var ååååår o dar sen!

tänkte dra dagen lite snabbt :)

skola , somvanligt piss trååkig, sen heem, sen gjorde jag min gooa makaron/korvslantar/lök blandning och bjöd susan på , sen gick vii över till susan och spela vänd8 , chikago och YATZY :) jag VAnn , nästan hihi men iaf , nu sitter jag är och ska snart slänga mejj i sängen och antingen läsa eller kolla på ngt bra :) idol kanske :P


bajskorv, det dampar med att lägga upp bilder, :( hade ju jätte fina bilder jag ville visa :(


//Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0