Stallet idag.

Åkte till stallet runt halv fyra tror jag.
tog in millan och gjorde iordning henne utanför stallet eftersom det var sånt underbart väder!
Mysigt säger jag bara.

    


Ridpasset gick väl OK.

Tog skrittsvängen , sen började jag såsmåningom värma upp lite på mittviolten.
Hon kändes ganska bra , dock red jag mest i vänster varv.
Lät henne galoppera igång nåt varv på spåret innan jag försökte jobba henne lite.
Gick inte så värst..
hennes svaghet är galoppen, så att få en samlad, rulande galopp är något supersvår!
heheh , så den kändes jätte kantig , men sista galoppen får jag vara nöjd med :)

Efter det gick vi till stubbåker , galopper upp och tillbaka för att hon skulle få avsluta med nått lite skojjigare.
sen avsluta vi med skrittsvängen.



Det bästa var att jag red i T-shirt idag :D inte gjort det på år, men varmt var det iallafall!
Sen gick jag till "udda" hagen och tog lite kort :








 smidigt mixer , smidigt

Iris
och jag jag hade lite bus sen , för gó hund säger jag bara!
världens mysigaste :')

Efter det tog jag in och gjorde iordning Mixer.
Skritta ett tag lite volter och så , sen släppte madde mixer , så  att jag verkligen red själv , gick hur bra som helst!
Men i traven koppla hon på igen för säkerhetskull , avsluta med skrittsvängen.

sådär då har ni fått veta hur min stalldag såg ut
Týcker ni det blir roligare med lite bilder ?

// Frida♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

Udda är en mild förklaring ;D

2011-10-02 @ 19:39:40
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0