Jag vill bara säga att grattis bästa du. All tid jag har spenderat med dig har varit den bästa i mitt liv. Jag minns varenda stund.
minns du tex när vi inte ville gå samma väg hem till dig så vi gick åt varsitt håll? när vi simma över hela hemsjön? när vi åkte pulka? när vi red den mysiga uteritten barbacka? när vi bada med kläderna på? när vi sjöng sing star? när vi hoppa studdsmatta? när vi spela kubb på sommaren? när du ramla ner på mig i sömnen? när jag hade somnat och du skrek MARTIN TIMELL så jag höll på att skita på mig? haha har jätte kul när jag tänker på allt vi gjort!
allt galna, roliga, helt korkade grejerna Romeo.
jag kommer alltid minnas.

du är den bästa jag har, den jag har roligt med. fast jag kan va trött och tjurig på kvällarna så ska du veta att jag älskar dig!
jag älskar dig
























 
Grattis!♥



//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0