M A T C H

Hejsan , haha bloggningen blir bara sämre och sämre från min sida. Men har inte haft nån blogglust , och absolut inte tid!

Igår longera jag Mixer och det gick kanon! Han lyssnade extremt bra , och hade mestadels fokus på mig! Underlaget var bättre på ridbanan så kunde till och med longera där. Kändes bra att göra något vettigt på banan för en gångs skull , jättelängesen verkligen. Släppte han även lite på slutet och nu börjar han komma till när man ropar på honom. Jättekul!


Idag står Innebandymatch och fotbollsträning på schemat , inte för att jag fattar hur jag ska orka så som jag mår. Men det är ju två grymt roliga saker så det ska nog funka ivilket fall ;-)
Men säger som linnea att uppdateringen kanske inte direkt blir på topp men ska försöka slänga upp något , då och då.






L  y  c  k  a

/ Frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0