2012-01-05

Hejsan bloggläsare , ny hemkommen från stallet :)
mixer har / får en väldigt slapp vecka. Redan vilat två dagar och blir en till imorn och kanske på lördag men hoppas det! Idag vart han bara borstad för skjussen skulle komma om 20 minuter , men det gjorde inget för det var svinkallt ute och isbanan var som asfalt. Min myskille säger jag bara , för himlans underbar♥


Red faktist Millan innan det på banan , men vart bara skritt. Sen tänkte jag att jag kunde testa jockeyläder för att det var väldigt länge sen, så det gjorde jag. I fem minuter stog jag i jockeysits , Madde räknade, haha. Hade på hålet längst upp och det var inte jockeyläder då men nästan, mjölksyra gav det iallafall, så lite nyttigt var det iallafall ;)



Kvällen ser ut såhär!

◊ Ut och springa med pappa nu!
◊ Duscha
◊ Hämta bilder hos linnea , sen skicka vidare till Ebba ang designen :)
◊ Rensa bilder!
◊ Fixa kort!
◊ Lägga mej
Gå upp vid två och kolla på Hockey final!!
◊ Sova



Och såklart blogga! Har planerat att slänga upp sakerna jag köpte tror jag , Kanske lite ovisade bilder?
vad vill ni ha ? bara önska , jag fixar det ;D

men nu ska vi springa iväg så vi hörs senare friends!




// Frida

Kommentarer
Postat av: anonym

lägg upp bilder på det du köpt ! :)

2012-01-05 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0