björne

hello.. nu har jag ätit ochvart i stallet och så har ajg skiiit onte i huvet :( men annars är väl allting bra!

idag vart det promenad med fabbis bort till nordishagen o tillbaka, han fick ha svettäcke på sig medans jag gick med honom, var ju ganska kallt.. åkte hem med mamma kl tio över sex :)

imorgon är det svenska prov, och jag är taggad med 10 minus! annars är det väl en ganska chill dag, ingen franska  och vi ska dra å äta pizza istället för skolmaten, gääärna!

tyvärr så funkar inte filmerna,, de va synd för en va så jävla rolig! haha när linnea får damp, för frida smeta smör i hennes ansikte och det fanns iget papper! ahahah vi älskar dej iaf! :D




biler sen igår ♥



björnen min♥


/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0