Funderare..

Nyss när jag och linnea cykla hem från madde sa linnea; jag längtar faktist till skolan börjar.
Och ja , jag blev chockad.
men efter ett tag ångra hon sej, och börja heta LINNEA LARSSON igen.

Jag personligen förstår inte riktit hur man längtar tills skolan börjar.
~visst man träffar kompisar o.s.v igen , men endå.
Jag kan säga att jag tror inte någon riktigt är sej själv i skolan¨, jag tror inte det iallafall.
Sen finns det väl mer eller mindre nivåer på det, vissa är en helt annan person!
tänk bara hur skolan skulle va om alla var sej själv där, en annan plats helt klart.
Då tycker jag faktist det är bättre att ha sommarlov och kul tillsammans med den " riktiga personen/er .
men det är vad jag tror och tycker.

// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0