hästminne

jag drar ett hästminne jag också ;)

Ridläger i Småland!
det va så här att vi ville på ridläger, riktigt ridläger, alltså att man sov där och inte åkte hem imellanåt.
så vi kolla och så hitta vi ett på blocket, det va bra pris och det såg jätte trevligt ut! och våra föräldrar gick med på det så vi drog iväg på det! :D
när vi kom dit så fick vi presentera oss och så fick vi skriva vad man gilla för hästar och massa. jag hade kollat på hemsidan och då va det en häst som jag tyckte va jätteful, haha och den fick jag ;)
Tommy

jaaa, haha, jag hade den vanliga turen med mig att jag blev hyggligt sjuk lite innan lägrets slut,,, haha, vi skulle ut och bygga terräng bana meen jag somna, hehh. hahahahhah frida skötte om mej, "vill du ha något? vatten, tidningar, glass, godis?" hahah jag fick några tidningar sen somna jag direkt,,;)
men jag va ju typ bara sjuk då så jag kunde va emd på allt utom att bygga :)

saida frida jag
bada gjorde vi mycke;)

tommy va en rackare på att hoppa så vi fick hoppa höögst ;) hahhaaaa

terräng-

så plaska vi lite med dom också,
nu ska jag duscha..
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0