hästminne#

EGEN HÄST PÅ DELTID

Julen 2009 önskade jag och linnea oss egen häst på deltid i julklapp.
Och gissa om man vart glad när man fick en tavla på baloo med ett brev som det stog;
-Hej, hoppas du vill ta hand om mej under januari månad, linnea kommer göra oss sällskap med en annan häst-

Linnea och jag hade planerat massa mysiga uteritter barbacka o.s.v
Men 3/4 dagar efter fick vi en vibb m att vi inte kunde ha i januari, linnea och jag hade åkit pluka bygt ett stort o hårt hopp som vi hoppa.
båda flög åt tjottahejsan, men bägge landa på madrassen. Problemet var att linnas fot var under madrassen när vi landa...
resten av den historien kan jag dra nån annan gång ( xd ) men i vilket fall kunde vi varken ha " E H P D " i januari , februari, mars eller april men i maj så!
 fast då hade linnea baloo , och jag gotas♥
under helgerna i maj red vi ut massa långturer;













- red och tog kort i visippor -

gymkana;






och hoppa;




alla bilder är inzoomade , därav kvalitén .

sista helgen hade vi " uppvisning " för våra föreldrar , var så glad när gotas och jag kom runt felfria !

slänger upp mer bilder nån dag orkar inte nu ;)
// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0