its taked me higher , higher

halloj :)
vet inte hur bloggningen blir ikväll men ska försöka blogga lite .. MASSOR av läxor är i vägen just nu -.-
men stallet idag var super kul! först tog jag in mixer sen hjälpte madde mej med honóm på banan :)
han bryr sej inte så mycket att man sitter på han , vilket är skönt . haha men han måste ändå ha son respekt så att han inte lägger sej medans man skrittar , vilket han gjorde idag
annars gick det kanoners , började svänga lite med tyglarna också.

Sen red vi ut på nordisarna !
blev en riktig lång tur ;)
red bort till sjön och plaska en stund , vinna plaska bokstavligen JÄTTE mycket.. haha kul häst.
Haha madde drar mej hit och dit som ett flipperspel när jag ridder 2 med henne :( bara för att hon skumpar får jag ut för det ..

Jag är glad för nu får jag börja skritta millan lite igen  lilla vännen ♥


Men även ledsen för bamse inte mår bra... hela tasssen är uppsvullen och ömm..

stay here , whit me,

// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0