linnea här!

hejj, har inte haft tillgång till dator, för mitt internet cpar-.-
men igår i stallet hängde moa med, min lillasyrra. hon fick testa rida bella lite och nu ÄLSKAR hon hästar.... förut sa hon att hon hata dom och att dom skulle ligga på mackan. idag skulle vi igentligen inte till stallet, men moa ville så gärna rida så jag ska hålla lite lektion för henne snäll som jag är :)
och jag är glad! för min systemkamera är lagad! :D wohooooo
men jag bloggar nog mera senare, om jag får igång datorn ;)

lite redigerad bild sen igår ;)
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Sv Madde: Ja oftast, men i vintras var det is under snön tyvärr... vill ha ett ridhus haha ;)

2011-08-18 @ 16:44:26
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0