Madelene

godmorgon!

tänkte skriva det där inlägget om mejj nu..
Ja, jag heter ju Madelene, jag bor i Estabo-Åsbro. Jag är född 1998, 12 Mars. Mina föräldrar är skilda, pappa bor i Fjugesta, hos honom är jag varannan helg, och mamma bor här i Åsbro. Brevid vårat hus ligger ett stall, "Harley Horse Farm Estabo". När jag var mindre red jag en häst som gick där då, Bonnie Bumble Bee. Han är en svettfux, Newforest med stjärn. Han är världens segaste häst, men han kan oxå! Han har lärt mejj nästan allt jag kan om hästar och ridning, och jag ångrar så att jag aldrig fick chansen att tacka honom för det, utan honom hade jag aldrig satt mejj på en häst igen. Men hans ägare flyttade honom, när jag kom till stallet en dag var han borta. Nu står han i Viby, hans ägare säger att han har det jätte bra där, men det vill jag se själv. Jag har ramlat av många gånger, en gång tappade jag skänseln i knät, det är väl det ända, bilder, minnen och smärta som jag har kvar av min älskade ponny. Det ena ledde till det andra, men vad som alltid finns kvar är ett tomt hål inom mej.





Jag älskar min ponny, då , nu , föralltid



Har ni några frågor ? Ni vet hur man kommenterar ;)






//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0