ojoj....

hej,
jag har inte bloggat för har inte haft nån dator och ingen tid....
igår hjälpte jag och frida till på hundutställnuingen i askersund, hahah vilket folk det finns ;o
och vi fick hänga med och åka fyrhjuling asrooligt!
sen stallet och då när vi red så kolla jag ut på gärdet, och där står det två nordsvenskar! hahah
så jag rider mot dom ut på gärdet ochså ser jag att dom inte har några grimmor, så de blir full galopp till hagen och hämta dom, då möter jag madde som kommer med bilen så lämna grimmorna till dom, då kommer frida, hon sa till madde att dom hade rymt. så då kollar vi vart staketet va sönder, de va en stolpe som hade ramlat....
sen red vi resten av ridpasset på gärdet :) sen gjorde vi massaaa, orkar inte skriva så ni får en bild på bellaaa

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0