sommar

hej,
nu äntligen funkar datorn!
det är sommarväder ute! men jag vill verkligen att de ska bli vinter.... bara kallt och mörkt, jag vet inte varför.
är inte häller på världens bästa humör. men idag far vi väl åt stallet! ska rida bella på banan, verkligen skita i att hon ska gå i låg form, bara att hon ska lyssna och att hon ska få springa av sig ordentligt!

gammal bild.

imorgon kanske jag hänger med pappa till fjugesta, eller jag vet inte... haha.
men nu är det ju så att Josefin har åkt hem... hann inte ens säga hejdå:( men vi får hoppas att du får det bra! och vi väntar på dej här, och saknar dej! det kommer att kännas tomt utan dej.

bara för det får söta wesslan bjuda på en bild! (har ingen på dig josefin)
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0