they don't understand,

Bella

tänkte berätta lite om hur jag har känt för bella, haha eller aa.
i början fick jag rida henne lite ibland, för jag red ju fabbe då som mest.
och det gick verkligen jättebra i början! men nu mot senare tider går det bara sämre, och jag har känt att det inte är kul, det va inte roligt att åka till stallet och misslyckas varända gång. men efter jag inte varit där på typ 2 dagar kolla jag på lite bilder, då tänkte jag att jag inte bara kan ge upp! jag kan inte låta henne stå i hagen när jag inte har viljan och orken, jag måste bara göra det här! vi ska bli oslagbara Bella!


första gången vi hoppa en meter







Jag älskar dig
//Linnea

Kommentarer
Postat av: anonym

ni kommer nog bli jättebra! :)

2011-08-07 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0