TIGHT

schemat är väldigt tight just nu , vet inte hur allt ska gå men jag ska försöka!

FREDAG
: skola , på kvällen blir det nog sova i stallet men några kompisar :)

LÖRDAG: stallet efter som vi sovit där , fotbollsträning på eftermiddan.

SÖNDAG: Match med F99 klockan 11, på eftermiddan måste jag till stallet!

MÅNDAG: skola , tandläkarn , kanske stallet , match i frövi.

TISDAG: skola, kanske stallet , sen måla klassrummet från 18-21 .

ONSDAG: skola, innebandyträn.

TORSDAG: fotbollsträn.


Så det är ganska proppat just nu , men det ska gå !!
Nått som är säkert är iallafall att jag måste skaffa en kalender! så jag håller koll på allt plus läxorna..

// frida♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0