10 saker...

10 saker du kanske inte viste om mej.

* Jag ska typ börja "banta" efter jul.
* Jag hatar att rida lätt när man ska arbeta hästen.
* Jag tycker julen är den bästa högtiden på hela året!
* Jag har vart värsta depp senaste månaderna
* Jag fick ett presentkort till marieberg igår för 200kr av mina grannar igår.
* Jag har som högst hoppat ca 1m
* Jag älskar Mixer av hela mitt hjärta , och det gjorde jag nästan på en gång.
* Jag har tappat det mesta i ridningen nu eftersom jag inte ridit ordentligt sen slutet av sommarn.
* Jag vet inte riktigt hur jag ska göra i mitt liv , just nu känns det inte bra
* Jag tänkte börja med att lägga upp sånna här nån gång i veckan.




// Frida♥

Kommentarer
Postat av: B

Vad i hela friden ska du "banta" för?

Du är ju smal och så aktiv som du är så kan du inte tro på riktigt att det finns någonting att ta av?

Hoppas du tar ditt förnuft till fånga och ser hur bra du ser ut! :/

2011-12-21 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0