Äntligen bloggar jag från datorn!

Hej just nu bloggar jag från dator vilket är ganska skönt :) Igår Åkte vi till moster på eftermiddan och var där hela kvällen. Kul var det :) spela nått kul spel ( som ni såg på bild igår) och morfar som knappt ser något ägde ut alla , i ett sikta spel! otroligt!
Fick lite julklappar som ni också såg på bild.

* Klara bok
* twilight tidning
* Snygg munktröja
* Och godis :)

Haha men påväg hem vid 12 eller nått fick vi stanna mitt på riksväg 50 för att det kom massa poliser som bara:
- ut ur bilen och över på andra sidan , FORT! så där fick vi stå ett tag . anlednngen var att det rasat 4 tallar på den vägen och att det knaka i typ att träd  på den sidan, gud vad det blåste! typ första gången man verkligen blivit rädd för att få ett träd på sig...
Mamma fick backa bak en bit där det inte var riskfullt så fick vi vända och ta en annan väg hem.

Nog om det, nu ska jag göra mej i ordning för snart åker jag och linnea till stallet , saknar min kille♥


// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0