Bästa ponnyn♥

Hejsan, får väl börja med att tacka för igår , besöksrekord faktist!  grymma är ni , men det fattas fortfarande komentarer..

Dagen har vart ganka bra förutom att jag vart V Ä L D I G T trött .
Hade kemi och hon läste bara + att vi kolla på film, på fysiken lämna jag in mitt prov sen slappa resten av lektionen , sen engelska kolla på film , | Lunch |, svenska jobba lite ur ett häfte , franska kolla på film , matte = nån kluring och sisst elevensval . Så en någelunda osdag för att ha 7 lektioner kan man säga ;)

Sen vart det stallet!
Skritta ut med madde till en vattenpöl , gick när fabbe var draghjälp att gå över. Var lite läskit iskogen eftersom man inte såg någonting! skritta henne lite på banan också ( lösa tyglar ).

Sen var det älsklings tur red inte utan släppte honom på banan och körde lite frihetsdressyr. Gick helt super bra! började med att han skulle följa efter i skritt och trav , funka galant . han brukar alltid någon gång böja av i trav men idag följde han fint efter. På slutet sen fick han galoppera lite som vanligt men jag ropade in honom efteråt och han kom alla gånger oftast på direkten , då blir man glad♥ Märks att vårt band blivit starkare han litar på mej väldigt mycket , och jag på honom . Han var iallafall grymt duktig och kelig , älskar han mest!
Ska rida på fredag iallafall (:

loveusweetie

Kvällen kommer se ut såhär:
♦ Duscha
♦ Städa lite
♦ Kolla på glee
♦ Plugga / städa
♦ Och blogga lite mer förstås

Ne nu måste jag skynda mej , hörs!

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0