dan före dan , före dan , före dan , före dan före dopparedan!

Halllu , tisdag idag. Som ni ser på rubriken här uppe är det inte alls många dagar kvar till julafton :D nogare räknat 3 dagar förutom idag , åhhh vad jag längtar! Och imorn är det julavslutning , skönt det med! är verkligen i behov av lov väldig starkt!!

dagen har vart lika chill som igår! spela spel hela förmiddan+fika, julspex och juldans.
I stallet vart det som planerat longering och det gick väl bra. gick ju inte dåligt så, men det gick ju inte asbra heller :p




2 suddiga och usla mobilbilder från idag , men bättre än inget hoppas jag.

  I         ♥         U


Nu ska jag slå in lite julklappar innan jag åker på träning, ciao.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0