gottnyttår

tjabbatjena hallå :))

idag äre ju nyårsafton!! :) va först i stallet, o red med linnea.. han va inte likla duktig som igår, men han är ändå bäst! jäkla halt de va idag, jätte läskigt jue.. men men, sen kom vi till ett ställe där vi brukar galoppera, där byggde frida upp ett litet hinder, hoppa de, och fabbe tycktede va skiit kul! de  är såå kul när han är frammåt!

sen när jag kom hem så böt jag om och drog till kära bror niklas och hans fru maria :) ur mysigt där! alva är världens sötaste unge! vi åt tacos pay, och efter det yogurttårta, mumma :) sen sköt vi raketer, lite tidit men, skulle ju inte stanna där så länge, åkte hem kl sex.. nu har jag duschat  för andra gången idag och har  spelat lite osv.. nu ska jag nog gå ner o koka lite makaroner, börjar bli hungrig igen!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0