hemma och nyduschad!

hejsan! kom hem halv 2 och nu har jag duschat och så.
Snacka om att det var mysigt i stallet! men massa snö♥ Tog in älsklings pojken och gjorde iordning honom , vilken kelgris han har blivit , jättegullig! Sen red vi ut i skogen en sväng innan vi red på banan , han är lite dragig i munen med det nya bettet men vi får hoppas att det lossar. Tog lite trav och galopp och det gick fint! duktiga killen.

Nu ska jag ner och äta innan jag ska börja med allt som måste göras t.e.x :

♦ Göra klart svenskan
♦ Städa rummet!
♦ Rensa/ladda bilder
♦ baka
♦ och lite övriga saker ;)

Senare får ni bilder på fina pojken idag och filmen från när jag sjöng vid advent saken-

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0