I♥U

hallojj, har verkligen inte haft lust till något dom senastedagarna , sen hare ju vart pulka varje kväll, underbart ♥
har somsagt vart typ skiit chilliga dagar i skolan, tummen upp för det! (y'  men det absolut konstigaste är att jag har vart på bra humör i skolan, men inte annars, men det är väl för att jjag träffar allt folket i skolan ju :) för när jag kommer hem, typ POOOOOFFFF så ligger jag i sängen halvt död.. men vad ska man göra åt  det? nu äre ju snart jullov och då ska man ju leva loppan o inte ligga död i sängen ;)



o så måste jag bara säga att Fabbe är den mest underbara ♥ DOCK så har han ju gjort nge med vänsterbak, och är lite småtthalt, men det är bara att ta de med en nypa salt o göra det bästa utav det, måste ju se till att han har det lika bra som jag ♥

imorgon slutar vi tidigt efter julavslutningen, wiiiiihhh.. då blire av mot stallet :D hoppas på nordisarna oxå :) tyvärr så gåre ju inte att rida vinna längre, tror jag, eftersom hon ska få föl, men jag har ju eija, frågan är om linnea vill rida albin :)


Nu fick ni lite att läsa, och nu ffår ni lite att kolla på oxå:)





//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0