JULLOV!!!! :D

rubriken talar! , gått på jullov idag , gud vad skönt!
Bussen kom vid elva och då åkte vi direkt till stallet. Åt lite innan jag tog in mixer. Haha Mixer och CO har bytot hage så nu står nordisarna + Fabbe i deras galma och dom andra i en annan ( dock också med lösdrift ).
Och öppningen till den nya hagen kommer jag ju inte få upp själv , jätte krånglig! Men men får väl köra med Linnea och madde
Red mixer först ut och sen på banan. Skogen är han alltid lika trevlig i, men han är så himla hård i munnen och envis på banan :( Men har börjat galoppera regelbundet nu iallafall känns bra , super duktig är han.

Sen red vi ut på nordisarna , har inte såmycket mer att säga än att det var en busig sabina♥ idag och jag var jättenära att ramla av 2 ggr .... sötan!

Bara tre dar kvar till jul, sjukt! december har bara sprungit iväg.

Ne nu ska jag slå in lite julklappar tror jag , vi hörs senare !

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0