kaffe (Y)

hello :)

ida vare ju stallet :) ridbanan va en skridskobana så red lite på stubbåkern.. gick väldigt dåligt eftersom han va väldigt okoncentrerad.. så då bestämde jag mej för att ta havresvängen... gissa om det gick bättre? nej. inte skulle han någonstans .. han ville bara tillbaks hela tin, han försökte vända och gå tillbaka , jag fick honom till den stora "sjön" , (en skit stor vattenpöl) sen gav jag upp :(


________________________________________________________________________________________________



nu sitter jag och dricker kaffe medans linnea ligger och latar sig i min säng och frida kollar på :) nu tror jag vi ska dra till macken och köpa lite namnam , och sen kolla på film, men vilken vet vi inte än :)


s es!





//TEamlfld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0