om jag faller, fångar du mig då?

tjenare!
är lite mycke trött nu... ska nog placera mig i sängen med en bra bok i handen! eller kankse blir en film.... ;)
nu håller jag på att ränsa bilder, ett evigt jobb. men det blir nog bra!



idag red jag bella ut en sväng, och hon va verkligen jätte duktig!
hon brukar ju bli lite galen på hemvägen, men hon bara lunkade på i ett bra tempo!  duuktig flicka!

lilla tjejen!


och så red jag albin en sväng också!
han är en så mysig häst!
vi hade tänkt att rida på banan men det va ju så hårt i marken så red ut en liten sväng istället:) han va busig när vi skulle ta lite galopp, hehe, vart en liten bakut spark, men det gick ju bra;) och han är skit stark i munnen, och tung i huvudet, men han blir bättre när han har kondition, så får väll skaffa det ;)



fina Albin!



nu ska jag fortsätta!





//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0