sorry for you guy's

hello , värsta dåliga uppdateringen idag som ni kanske märkt..
 men vart i stallet från kvart i elva till typ kvart i fem :)
Hade typ nordsvensk kurs först i tre timmar som vi fick massa teori, fika ,visa häst vida hand och tömköra :) det var den första av 3 delar tror jag, snacka oom att jag frös ihjäl om mina händer vid tömkörningen!!!! regna och blåste satan rent ut sagt ! inte alls kul.

Sen åt vi innan jag tog in Mixer och borsta honom , passa bra iumed att det var trååkit väder och att han gick hela 40 minuter igår, det längst passet vi ridit

Annars vänta jag bara på att linnea och madde skulle rida klart innan vi åkte hem.
men om en halvtimme ska jag och madde dit igen :D sover där inatt. Linnea kommer senare ;) Så kan bli taskig uppdatering ikväll med eftersom det knappt fins nån teckning där , men kan försöka mobilblogga nått.

Om inte hörs vi imorn, för nu måste jag packa!

// frida



sötisen i förrgår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0