Tagga Kalle!

hejsan, julafton idag ju :) Men tror inte ni har missat det om ni har facebook? eller? ...
Just nu är mormor och morfar här och dom stannar hela dagen , förut böt jag lite julklappar med Linnea och Madde ♥ fina klappar!
Men börjar bli lite fundersam om jag kommer få några iår.... plocka ut 2av3 tre kassar förut och inget var till mej :( jag som har vart så snäll i år?!! :o konstigt..
Ne nu kan jag inte sitta här och ruttna , blir dålig uppdatering idag hörni , men det förstår ni nog .

 Men kan dela med mej av världens bästa låt!♥♥♥♥  För tillfället ;)




Åh vad jag vill se twilight!

Ha en underbar dag, och så taggar vi Kalle om 53 min.

// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0