trött !






Lite bilder ifrån nordiskursen ↑

vädret var dåligt , därav kvalitén..



hej , nu äntligen ska jag blogga! :)
kom hem från träningen för en stund sen och nu har jag duschat.
Träningen gick så dåligt ibörjan så att jag var nära börja tjuta.. gud vad dåligt det gick! Men sen när vi körde match gick det bättre så då vart träningen rolig igen ;)

Igår vid 7 kom jag och madde till stallet vi putsade lite en snabbis innan vi gick och hälsa på Mysan som komit hem♥ Satt och kollade på bingolotto , haha . Efter ett tag kom linnea och ja. hennes komentar om kärleks brus....
Sen gick vi ut packa/bädda upp och även borsta linnea och madde sina hästar då




innan vi fråga mysan om hon ville komma och kolla på film med oss och då bestämde hon sej föratt stanna och sova också ;) Kollade först kort på "tarzan" men vi ångra oss och kolla på "bolt" istället.
efter filmen skulle vi igentligen sova men ingen kunde det utom mysan så vi gjorde en sak med min telefon .... och tillslut ville hon också va med, haha madde..

Annars så hade dom andra lite massage och sånt innan vi skulle försöka sova igen, och då var klockan halv 5. Men kunde ändå inte somna förens kvart över fem/ fem.









Idag vaknade vi runt halv 10 , gick upp och åt frukost.
Plocka undan allt/städa innan vi red ut, red bästaste sabina som vanligt♥♥
Red djungeln och det gick bra, bara det att sabina snubbla på slutet och gick ner på knä, men hon hitta balansen och kom upp igen utan att jag ramla av :o

När vi kom tillbaka longera jag min kille, ridbanan var ganska hård eftersom det var frost så vart bara skritt och lite trav , och det gick kanon ! släppte honon även lite efteråt och körde lite kort "AFM" ( ArbeteFrånMarken)
gick också bra! :)

sen gjorde jag inte så mycket mer i stallet , tog lite kort som ni får senare eller imorn har några på mobilen som jag kanske slänger upp .


Nu ikväll har jag bara tagit det lungt efter träningen , åt pizza så har väll gått upp dubbelt så mycket som minska under träningen
Kollat på afm nu på kvällen , och nu blir det något lungt eftersom jag är ganska trött efter natten , men vi hörs!

Hoppas ni orkade läsa!

// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0