dålig uppdatering

Ja, det är lite så .
men man har faktist inte lust att sitta inne vid datorn hela sommarlovet.
igår sov vi somsagt hos madde :)
kollade massa filmer , och bada . Ramla på bryggan så kommer få ett himla snygt blåmärke! kul
la oss kl 3 nångång, sen vakna jag 7.
kunde inte somna om för var en fluga som envisades med att sitta i mitt ansikte -.-
kollade på lite filmer sen åkte vi o bada en stund.

Igår så longera jag cindy :) duktig liten polle! hon fick hoppa lite och det gick hurr bra som helst ! vart bara lite trött på slutet.

Efter det körde jag lite frihets dressyr med millan , min fina häst ♥
bästis hjälpte till med hinder till cindy o fotning så bilder kommer!

//Frida



söööööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0