gårdagen




















lite bilder :)


gårdagen var rolig!
kom  till stallet runt 7 .
tog in cindy och gick en promis .
sen tog vi in Mixer , borsta och så följde jag med linnea till bellas hage .
gick väl sådär då var det nog ganska spänt . och inte bara han haha .
sen  kom josefin och ebba :)
vi kolla på en skräckis först .. dåligt slut tycker jag faktist :(
efter det kollade vi på baksmällan 2 tror jag men kollade inte hela.
efter det prata vi massor .

Idag skulle vi igentligen gått upp vi 9 och ridit nordisarna , men det spöregna.
så vi somna om.
Jag och linnea vakna lite före dom andra och prata lite ,
haha men efter vi ätit frukost var klockan 12 så vi red aldrig nordisarna .

// f


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha jäklar vilka snygga bilder ;)<3

2011-07-25 @ 00:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0