sämst på...

att blogga,jo jag vet ;)
men iaf, va i stallet idag, först tog frida o jag oss en tur på nordisarna, myys. sen tog jag med fabbe på vägen tillbaks, fixa iordning. jag och josefin red på ett ganska stort gärde, det va väldigt bra! man behövde inte precis vara orolig för att man skulle krocka ;) Fabbe gick väldigt bra fast vi va ute och va nära kompisarna i hagen, men han va lite trött på flugorna. han va rent ut sagt underbar idag! några bus språng blev det iaf men man blir ju lite glad när man får komma ut lite! ;)hahah vi vart så sugna på att rejsa på vi körde lite ,,, haha full rulle! sen gjorde jag iordning honom och släppte ut, sen borsta jag Bella<3 imorn ska jag nog promenera henne. på fredag kommer Anna Björkman och ska ha lektion, funderar på om jag ska va med.... såfall blire hoppning!
och imorgon ska vi lägga fram lite bommar och småhinder så dom lyfter ordentligt på fötterna :) jaja, bloggar förhoppningsvis mer imorn ;)

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0