sommar

hej,
jag har inte haft någon blogglust på sistonde, kan det bero på att det är sommar och man hellre är ute och badar eller är hos hästen? ;)
har lite brist på ideer också, ni kanske inte tycker att mina inlägg har varit så intressanta MEN då vill jag veta hur jag ska förbättra mig och ge mig förslag på vad jag ska ha för inlägg, mycket bilder, mycket text? vad tycker ni?

nu har jag i alla fall varit och badat och ska nog ta mig en macka innan jag ska börja packa inför hjo som jag ska till imorgon. har ingen dator eller någe så jag kan inte blogga... så det är Frida som får blogga för mig oxå ;)
igår va vi hos hästarna och jag promenera med Bella i paddocken, bara så hon får röra på sig. men det roligaste va ju att hon hade lyckats få av sig en sko(!) nu när jag skulle börja hålla igång henne och så. men hon är inte så öm så får vi gå på mjukt underlag. jag minns knappt vad jag har gjort! hahah braa jobbat :)


Min fina fina Bella♥
jag bloggar kanske något imorgon innan jag åker, men annars så hörs vi på söndag tror jag! :)
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0