Stallet sen

ja det som jag ska göra sen i stallet , är iallafall promenera Mixer :)
promeneras kanske en kvart på ridbanan, eller nått sånt och såklart borsta mycket!
rykta är igentligen ett ganska bra sätt att komma in på hästen, det bygger upp lite förtroende hos hästen skulle jag tro.


Sen hänger jag nog med Linnea och Bella ut på cindy barbacka , haha hoppas det går lite bättre idag än sist..
Om jag hinner kanske jag rider cassandra lite också om inte rider jag nog henne imorn.
Och lite senare sen på kvällen rider antagligen jag , linnea , josefine och ebba ut med nordisarna :)
Så det blir nog bra !
haha tänk om det blir likadant väder som det var igår natt!
ja det märker vi väll ..
// f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0