the day

haha , ville ta nån annan rubrik än " dagen" , som ofta förekommer här ;)

men okej , the day ;

gick upp halv 9 imorse , upp och år frukost.
sen bar det av mot Nora .
inte världens utflykt men bara en liten tur.
när vi kom dit fika på ett ganska mysit café , kladdkaka o Nora glass , mumsit.
sen strosa vi bara runt lite , kolla i olika affärer och så.
GUD VAD NORA LIKNAR ASKERSUND , exakt likadana " gammelgator " o.s.v.
sen åt vi på en pizzeria , tjockis varning här va?
På hemvägen  stanna vi till vid lågprismagasinet . fick med lite saker :)
bla en keps som jag rent-ut-sagt älskar!
inte världens snyggaste men super skön!


sen bar det iväg mot stallet :D
blev somsagt dressyr idag .
och det gick SUPER !
både för mej och millis .
jag var mycket bättre i sitsen kände jag faktist och millan gick oftast himla bra , krökte på nacken o abetade .
ska börja jobba mer med serpentiner och skänkelvikningar , vilket jag känner är riktit bra för millan !

bild i repris
( har tänkt ta med kameran imorn så ni får lite nya bilder )

sen hem o bada :)
planerat lite för imorn ;)

vi hörs!

// Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0